Przeprowadzki biur i firm Warszawa
Działamy w każdej dzielnicy!
Zamiana siedziby firmy lub biura to duże wyzwanie, które rodzi wiele problemów.
Jednym z nich jest tymczasowe zaburzenie normalnego funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Z tego faktu niezadowoleni mogą być zwłaszcza klienci korzystający z waszych usług.
Celem właścicieli firm zmagającymi się z przeprowadzką powinno więc być jak najszybsze jej zorganizowanie i przeprowadzenie. Postawienie na wsparcie firmy transportowej może okazać się nieocenione.
Tym bardziej, że zakres świadczonych przez nas usług jest naprawdę szeroki.
Zajmujemy się nie tylko transportem, ale również pomagamy przy pakowaniu, załadunku i rozładunku bagaży podczas przeprowadzki biur i firm w Warszawie.
Zakres działań, jakie realizujemy, obejmuje całą Warszawie.
Ochota, Wawer, Targówek czy Ursynów - bez względu na to gdzie ma zostać przeniesione Twoje biuro lub firma ,zawsze dotrzemy do wskazanej przez Ciebie lokalizacji.
Zakres prac obejmuje:
- Transport
- Załadunek i rozładunek
- Zabezpieczenie mebli
- Demontaż i montaż mebli
- Pakowanie i rozpakowywanie dokumentacji firmowej
- Transport sejfów i serwerów
Przeprowadzki biur i firm Warszawa cennik
Za sejfy, serwery, duże ksera jest zawsze dopłata zależnie w zależności od utrudnień na miejscu i ciężkości gabarytów.
Małe Firmy
Auto plus
2 osoby do pracy na cały dzień
od 1800 zł brutto
Średnie firmy
Auto lu 2 auta
3-4 osoby do pracy na cały dzień
od 2500 do 4000 zł brutto
Duże firmy
Wycena indywidualna po oględzinach w siedzibie firmy
wycena indywidualna
Przy pierwszej współpracy zawsze wystawiamy fakturę gotówkową płatna po zakończeniu usługi.
Informacje zawarte na niniejszej stronie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu o art. 66&1 Kodeksu Cywilnego.